Database generatie

Vanzelfsprekend zijn niet alle suspects die voor u door Hello Company benaderd worden “in de markt”.

Deze hebben bijvoorbeeld een goede relatie opgebouwd met een andere leverancier, of hebben de producten die u levert simpelweg nog op voorraad. Uw team controleert in zo’n situatie altijd of de organisatie aan het overeengekomen afspraakprofiel voldoet. Als dit het geval is, zorgt hij/zij er automatisch voor dat de organisatie over enige tijd opnieuw wordt gebeld. Op deze wijze wordt voor u een database opgebouwd die in de loop der tijd steeds interessanter wordt: oninteressante bedrijven verdwijnen, interessante bedrijven blijven erin en er worden regelmatig nieuwe bedrijven aan toegevoegd. Daarnaast kunt u ook voor andere toepassingen te allen tijde beschikken over deze database. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het verzenden van nieuwsbrieven of het sturen van uitnodigingen voor beurzen, deze kunt u nu gepersonaliseerd versturen. Met behulp van databasegeneratie kan uw marketeer precies in de gaten houden op welk moment een potentiële klant voor u interessant kan zijn. Zo haalt hij/zij dus het optimale resultaat uit uw doelgroep.

Uiteraard betaalt u voor deze arbeidsintensieve en nauwkeurige werkzaamheden alleen het aantal uren dat de marketeer voor u werkzaam is. Ook al is deze fulltime voor u aanwezig!

Daarnaast is het ook verstandig om uw database van tijd tot tijd op te schonen.