Klanttevredenheid

Klanttevredenheid: uw klant bepaalt immers de kwaliteit van uw bedrijf!

Meet de tevredenheid van uw klanten en laat zien dat u echt aandacht voor hen heeft! Het is belangrijk om te weten hoe uw klanten precies over u denken, zeker in een markt die turbulent en onvoorspelbaar is.

Met een klanttevredenheidsonderzoek van Hello Company worden uw bedrijfsprestaties beter meetbaar, stuurbaar en verbeterbaar.

Maatwerk

Hello Company stelt samen met u een vragenlijst op, speciaal gericht op úw klanten en úw bedrijf. Belangrijk is om goed te bedenken wat u wilt weten van uw klanten, denk bijvoorbeeld aan:

  • hoe waarderen uw klanten uw producten en/of diensten?
  • hoe waarderen uw klanten de relatie met hun aanspreekpunt?
  • hoe bereikbaar is uw organisatie?
  • wat zijn belangrijke verbeterpunten?
  • hoe waarderen uw klanten eventuele klachtenafhandeling?
  • hoe blijft u de concurrenten voor zodat u uw klanten kunt behouden?

Voordelen telefonisch afnemen
  • respons is hoog
  • men kan direct eventuele op- of aanmerking kwijt aan degene die de vragenlijst afneemt
  • resultaten staan direct in de computer
  • vragenlijst wordt bij de juiste persoon afgenomen

Resultaten


Met de resultaten kunt u vaststellen of de tevredenheid van uw klanten aan uw wensen en eisen voldoet. U heeft inzichtelijk waarover men wel of niet tevreden is en u kunt verbeteringen doorvoeren op de juiste punten in de organisatie. Herhalingsmetingen van klantonderzoeken geven de verandering in de beleving en ervaring van uw klanten weer.

Waarom Hello Company?

Hello Company heeft ruime ervaring met het afnemen van Klanttevredenheidsonderzoeken. We werken met een aantal vaste agents die we regelmatig inzetten om de klanttevredenheid voor onze klanten te meten.

Het actief werken aan uw klanttevredenheid zorgt voor een positieve indruk op uw bestaande klanten. Deze zullen hierdoor trouw aan u blijven en eerder geneigd zijn u aan te bevelen bij anderen. Een prachtige bijdrage aan de groei van uw bedrijf!