Klantvriendelijkheid

Wilt u weten of uw medewerkers wel zo vriendelijk zijn voor uw klanten zoals ú dat in gedachten heeft? Wilt u weten of uw medewerker wel geschikt is voor zijn/haar functie?

Het klantvriendelijkheidsonderzoek van Hello Company is een hulpmiddel dat er toe bijdraagt dat iedereen in uw organisatie dienstverlenend denkt of gaat denken. Een ketting is zo sterk als haar zwakste schakel. Iedere onachtzaamheid, zoals bijvoorbeeld een verkeerde opmerking tijdens een telefoongesprek, kan namelijk leiden tot het verlies van klanten.

Het klantvriendelijkheidsonderzoek meet 8 gedragsfactoren en 2 vaardigheden die betrekking hebben op algemene ontwikkeling. Het geeft uiteindelijk aan hoe werknemers of sollicitanten dienen te worden getraind of te worden begeleid.

Er wordt gemeten op: vertrouwen, beleid/tact, empathie, nauwgezetheid, conformisme, doelgerichtheid, hoffelijkheid, flexibiliteit, vocabulaire, rekenvaardigheid en bedrijfsgerichtheid.

De testuitslag vormt de basis voor een advies op maat en uitgebreid rapport.